Eventverksamhet samt uthyrning av datorer, konsoler och programvara som är kopplad till Virtual Reality (datagenererad skenvärld där användaren upplever och agerar).
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 2 975 | 3 886 | 3 189 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 947 | 1 599 | 718 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 968 | 1 601 | 718 |
Årets resultat (tkr) | 764 | 1 268 | 564 |
Summa tillgångar (tkr) | 1 864 | 2 556 | 1 689 |
Antal anställda | 2 | 2 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 2 975 | 3 886 | 3 189 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 947 | 1 599 | 718 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 968 | 1 601 | 718 |
Årets resultat (tkr) | 764 | 1 268 | 564 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 215 | 130 | 20 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 649 | 2 426 | 1 669 |
Tillgångar (tkr) | 1 864 | 2 556 | 1 689 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 1 365 | 1 601 | 933 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 499 | 955 | 756 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 1 864 | 2 556 | 1 689 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 200 | 600 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 2 | 2 | |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 943 | 1 595 | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 31.8% | 41.1% | 22.5% |
Soliditet | 73.2% | 62.6% | 55.2% |
Kassalikviditet | 330.5% | 254.0% | 220.8% |
Eventverksamhet samt uthyrning av datorer, konsoler och programvara som är kopplad till Virtual Reality (datagenererad skenvärld där användaren upplever och agerar).